Απογοήτευση σε υπόθεση

12 απαντήσεις [Τελευταία καταχώρηση]
ΠΕΓΚΥ
Εικόνα: ΠΕΓΚΥ
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 23/05/2011

 Όχι δεν έτυχε σε έναν γνωστό του γνωστού μου, ψέμματα δεν θα πω....

Σήμερα έφαγα την πρώτη μου απογοήτευση, άλλοι τριγύρω μου μου λένε κ μή χειρότερα εγώ όμως το έχω πάρει κατάκαρδα καθώς το λάθος έγινε μετά από δική μου απροσεξία (για να μην πω βλακεία) κ υπάρχει περίπτωση να έχασα του πελάτη μου τα χρήμματα.

Λοιπόν σ αυτές τις περιπτώσεις λίγη παρηγοριά και ίσως λίγη παρέα από ομοϊδεάτες απαλύνει λίγο την πίκρα.

gpot
Εικόνα: gpot
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 03/10/2010

www.youtube.com/watch

Ολοι την εχουμε πατησει!!Μην σκας!!

evalymbe
Εικόνα: evalymbe
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 17/10/2009

Κοίτα, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, όλοι την έχουμε πατήσει. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και απλά προσπαθούμε να μην τα επαναλάβουμε. Μην στεναχωριέσαι και σίγουρα δεν είσαι ούτε η πρώτη αλλά ούτε και η τελευταία.

panos78
Εικόνα: panos78
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 18/06/2012

η ΠΑΤΑΤΑ ειναι συνυφασμενη με το επαγγελμα μας. Που να τα ξερεις ολα; Αλλωστε τελευταιως ολα αλλαζουν απο μερα σε μερα.Ξερεις κατι  στα σιγουρα, και βγαινει ενας νομος απο το πουθενα και τα αναποδογυριζει ολα. Απο που να τον πληροφορηθεις ομως;

Προσωπικα πιστευω οτι η μεγαλυτερη ΠΑΤΑΤΟΞΕΦΤΥΛΑ ειναι οταν εχεις να κανεις με καμια υποθεση φιλου - συγγενη - οικογενειακου γνωστου κλπ, οπου το θεμα θα παρει εκταση και θα δυσφημιστεις σε οικειο περιβαλλον.

αν ο πελατης σου ομως ειναι ενας απλος πελατακος, ε τοτε ενταξει....

Υπαρχουν ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ στο εγγυωμαι...

evalymbe
Εικόνα: evalymbe
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 17/10/2009

Χε χε, πολύ μου αρέσει η λέξη ΠΑΤΑΤΟΞΕΦΤΥΛΑ και ναι, όταν αφορά συγγενικό πρόσωπο, τότε είναι ό,τι χειρότερο.... ακόμα γελάω panos !

 

tzelis
Εικόνα: tzelis
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 25/07/2008

Κοίτα, εδώ και σίγουρη να είναι μια υπόθεση, αν είναι κακός ο δικαστής, την χάνουμε.... Εξάλλου, στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι αντίδικοι έχουν και οι δύο δικηγόρους και ως γνωστόν, μόνο η μία πλευρά είναι νικητής. Μην στεναχωριέσαι!!! :))))

Βίλλυ
Εικόνα: Βίλλυ
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 26/04/2010

Όσο και αν το έχεις κοντά στο μυαλό σου, ότι υπάρχει και αυτή η πιθανότητα, ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα προετοιμασμένος/η για την ήττα. Προσπάθησε να βάλεις τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση και μην σε παίρνει από κάτω! Δες αν διορθώνεται το λάθος σου. Ακόμη κι αν όχι, πάλι δεν χάλασε ο κόσμος. Όπως είπαν και οι συνάδελφοι πιο πάνω, ούτε η πρώτη είσαι, ούτε η τελευταία. Σε όλους μας έχει συμβεί! Μη στενοχωριέσαι! :)

Symeon
Εικόνα: Symeon
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 18/01/2010

Καλώς ή κακώς , νομίζω , στη δουλειά αυτή μετράει ιδιαίτερα, ίσως και πάνω απ'όλα καμιά φορά ,  το επικοινωνιακό κομμάτι. Με την έννοια αυτή , δεν αποκλείεται να κάνει κανείς το καλύτερο δυνατό  ως προς την ουσία της υπόθεσης , πλην όμως να μεινει ο πελάτης με αρνητικές εντυπώσεις.  Αντίστροφα , μπορεί κανείς να κάνει πατάτα και , παρ'όλ'αυτά , να πείσει τον πελάτη ότι έκανε το καλύτερο δυνατό , πλην π.χ. φταίει ο δικαστής που έπεσε ή ο μάρτυρας που δεν τα είπε καλά ή ο πελάτης που αποσιώπησε μια σημαντική πληροφορία ή ξέχασε κρίσιμα έγγραφα κ.ο.κ.   Στο σημείο αυτό , μπορούμε ίσως να εμπνευστούμε  από τους πολιτικούς μας , οι οποίοι συχνά τα κάνουν μαντάρα  και μετακυλίουν τις αντικειμενικές και υποκειμενικές τους  ευθύνες   σε πάσης φύσεως αποδιοπομπαίους τράγους , παρ'όλ'αυτά ομως και βοηθούσης της κατάλληλης επικοινωνιακής προπαγάνδας  συνεχίζουν να διεκδικούν την ψήφο μας  - και την παίρνουν.

Symeon
Εικόνα: Symeon
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 18/01/2010

Στο κάτω- κάτω , ο πελάτης είναι άσχετος - ανίδεος και συνεπώς δεν μπορεί να εκτιμήσει τι πραγματικά έφταιξε . Αυτό ίσως  είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που έχουμε ως προς το επικοινωνιακό κομμάτι κάθε υπόθεσης.

ΠΕΓΚΥ
Εικόνα: ΠΕΓΚΥ
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 23/05/2011

 Τι πλάκα! Πόσο γέλασα με τις απαντήσεις!!!

Ευχαριστώ για την κουβέντα, μου έφτιαξε κ λίγο το κέφι, χθες νόμιζα οτι δεν διορθώνεται αλλά σήμερα που το έψαξα λιγάκι ίσως κάτι να γίνεται...

πατατοξεφτίλα..... τέλειο!

iwannis
Εικόνα: iwannis
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 28/08/2012

Η πρώτη απογοήτευση Πεγκυ μου ειναι και η πιο οδυνηρη... Την έχουμε νιωσει ΟΛΟΙ, μηδενος εξαιρουμενου. Μονον οι νεκροι δεν κανουν λαθη. Θα συμφωνησω με ολους τους συναδελφους. Και αφου το λαθος σου τελικα ειναι διαχειρισιμο, τοτε ολα γινονται! Αλλα και να μην ηταν, παλι ολα μπαλωνονται. Θα κανεις κι αλλα πολλα λαθη. Ομως, οταν σε γενικες γραμμες δουλευεις σωστα, ακομα κι αν για καθε λαθος θα χανεις εναν πελατη, (πραγμα δυσκολο), η γενικη σου ιεκονα στο εοπαγγελμα θα σου φερνει δυο καινουριους! Θα με θυμηθεις, οταν χτυπησει το τηλέφωνο σου και σου πουν, "μου εδωσε το τηλεφωνο σας ο ταδε, και μου ειπε να αποτανθω σε σας"... Ειναι πολυ ομορφο. Και ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ. Εχει τις ιδιες πιθανοτητες με το να κανεις κι αλλο λαθος, σ αυτον τον ωκεανο που λεγεται νομικη επιστημη.

ΠΕΓΚΥ
Εικόνα: ΠΕΓΚΥ
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 23/05/2011

 Ιωάννη μου το μηνυμα σου είναι πολύ ενθαρρυντικό κ σ ευχαριστώ πάρα πολύ !

Περιμένω να τελειώνει αυτή η υπόθεση μιας κ το δικαστήριο της ανακοπής με βαραίνει, μεχρι τότε προσπαθώ να με πείσω πως οτι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό

κατι που μετά το μηνυμά σου μοιάζει πιο εύκολο! 

Annabel
Εικόνα: Annabel
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 07/06/2011

 Επειδή και εγώ πρόσφατα είχα την πρώτη μου απογοήτευση, μου κάνει τρομερή εντύπωση και με "συγκινεί' το ότι όλοι αλληλοστηρίζουμε ο ένας τον άλλο καθώς και το ότι έχω σκεφτεί όλα τα παραπάνω όλων ανεξαιρέτως.

Πραγματικά είναι αδιανόητο να μην γίνουν λάθη και όσο και αν μας στεναχωρεί αλλά και μας θίγει πρέπει να μάθουμε να το αντιμετωπίζουμε και φυσικά να μαθαίνουμε μέσα από αυτό.

Αν μας στεναχωρεί τόσο ας σκεφτούμε όπως προειπώθηκε και πιο πάνω το πως επιβιώνουν οι πολιτικοί που έχουν και δόλο α' βαθμού!

Από εκεί και έπειτα το "πλασάρισμα" με μέτρο βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο γιατί πρέπει και να επιβιώσουμε διατηρώντας και τη φήμη μας. Καλώς ή κακώς όποιος φθάνει σε δικαστική διαμάχη πρέπει να κατανεί πως στην υπόθεσή του έχει ήδη κάτι πάει στραβά και πως απλά παλεύει για το καλύτερο.

Και το τελευταίο το λέω γιατί κάποιοι πελάτες απορούν μα είναι δυνατόν να χάσω? Να μπω σε αυτήν τη διαδικασία? Ακόμη και αν έχουν φταίξει....Ε ναι αφού έφτασες ως εδώ 8α αναγκασθείς να υπομείνεις και να πάρεις κ το ρίσκο της ήττας. 

Σκέψου και το τελευταίο: Η επιστήμη μας είναι συνυφασμένη με τις διχογνωμίες και με τα λάθη. Για αυτό υπάρχουν δύο βαθμοί δικαιοδοσίας και αναιρετικός έλεγχος. Και όλα παλεύονται !!