Διαχείριση θεμάτων συμπεριφορών...

4 απαντήσεις [Τελευταία καταχώρηση]
nikos_lawyer
Εικόνα: nikos_lawyer
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 06/08/2012

    Σας έχει τύχει να σας ρωτάει κάποιος, ο οποίος έχει τελειώσει κάποια σχολή στην οποία διδάσκονταν και κάποια νομικά, για ένα νομικό ζήτημα και να σας πει ότι δεν καταλαβαίνετε τι σας λέει (!), ότι στην ουσία του τα λέτε όλα λάθος και ότι έχει διαφορετική άποψη;;; Επειδή, δηλ. διδάχτηκε κάποιος στοιχεία εμπορικού δικαίου για π.χ. γίνεται ξαφνικά νομικός! Δηλ. κρίμα ρε παιδιά το διάβασμα τόσα χρόνια! Αν είναι να μας ακυρώνει έτσι ο κάθε ένας τι να πω; Και δεν έχω δώσει και δικαιώματα!!! Γενικά πώς χειρίζεστε τέτοιες καταστάσεις; Εγώ απλά του είπα να κάνει ό,τι τον φωτίσει ο Θεός... Τώρα βέβαια στεναχωριέμαι που με τόση απλότητα ακύρωσε τη νομική μου γνώμη. Δεν λέω ότι είμαι εγκυκλοπαίδεια, αλλά ρε παιδιά πριν απαντήσω κάτι το ψάχνω πάρα πολύ, δεν λέω αρλούμπες. Το στενάχωρο είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθεί κάποιος συνάδελφος, ο οποίος θα του τάξει λαγούς με πετραχήλια, θα του πει ότι γίνεται η δουλειά του, θα χάσει την υπόθεση, γιατί δεν έχει έρεισμα στο νόμο και στο τέλος θα βγω εγώ ο άσχετος, που του είχα πει την αλήθεια εξ αρχής και καλός δικηγόρος ο άλλος που του έριξε στάχτη στα μάτια. Μα ακυρώνουν τις σπουδές μας σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου! Βέβαια δουλειά, θα μου πείτε, έχουν όσοι συνάδελφοι ρίχνουν τη στάχτη στα μάτια (κυρίως όσοι είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία, όχι εμείς οι νέοι). Εσείς πώς θα χειριζόσασταν μια τέτοια κατάσταση;

victory
Εικόνα: victory
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 01/06/2011

Εγώ, αγαπητέ μου, παρ' ό,τι εκ φύσεως είμαι πολύ ευγενική, σε τέτοιες περιπτώσεις είμαι απότομη. Πχs που έχω πει κατά καιρούς : "Ξέρετε, δεν πουλάω ντομάτες. Εαν θέλετε υπεύθυνη απάντηση, θα πρέπει να περιμένετε να ψάξω όλα τα ενδεχόμενα. / Δεν αμφιβάλλω ότι διαβάζετε πολλά στο ίντερνετ, όμως να ξέρετε ότι τις ίδιες λέξεις αλλιώς τις κατανοείτε εσείς κ αλλιώς ο νομικός. Για παράδειγμα η λέξη "απάτη". Ξέρετε πόσο λάθος την κατανοείτε;;; / Εάν για οποιοδήποτε λόγο αμφιβάλετε, καλύτερα να πάτε από τώρα σε άλλο συνάδελφο, παρά να μείνετε σε εμένα κ να βγουν στην πορεία προβλήματα συνεργασίας μας. / Εαν είστε σίγουρος, γιατί ρωτάτε εμένα; Ήρθατε για να πάρετε απάντηση ή για να σχολιάσουμε αυτά που ακούσατε; ". Εν ολίγοις, ΞΕ ΚΟ ΒΕ τα. Αν υπάρχει μια παγκόσμια αξία, αυτή είναι ότι ο κόσμος χώνεται όσο βρίσκει περιθώριο. Αν πάλι δεν είναι στο χαρακτήρα σου, δούλευέ τους ψιλό γαζί. "Ω, μα το πτυχίο σας λείπει εσάς,καλέ / κοίτα, κοίτα πόσο ψάχνετε τις υποθέσεις σας, μπράβο! Λοιπόν, πόσο χαίρομαι να συνεργάζομαι με ανθρώπους έξυπνους".

Να μη στενοχωριέσαι ΚΑΘΟΛΟΥ. Ξέρεις πόσους πολύξερους πελάτες θα βρεις στο δρόμο σου; Είναι καταρχήν πρόβλημα έλλειψης καλλιέργειας, ταπεινοφροσύνης κ διάκρισης. Κ ύστερα, τα ΜΜΕ παρουσιάζουν καθημερινά θέματα νομικής φύσης με τόσο λαικίστικο κ μπακαλίστικο τρόπο, σαν το παλιό ντελάλη των χωριών. Κ έρχεται μετά ο εξυπνάκιας κ λέει "αυτό το ξέρω, το άκουσα, γίνεται!". Δεν καταλαβαίνω γιατί να φοβόμαστε να ανταπαντήσουμε. Ναι, να βγάλεις λογύδριο για να παντελόνια που έλιωσες, για το ότι οι απαντήσεις-συνθήματα δε δείχνουν επιστημονικότητα κλπ! Κ κυρίως, να δίνεις τις απαντήσεις σου με ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. Αφού λες ότι διαβάζεις, πλάσαρέ το. Στην πράξη έχω δει, μου το έχουν πει οι ίδιοι κιόλας, ότι νιώθουν ασφάλεια όταν μιλάς με ηρεμία κ σιγουριά.

Τι λες;

Στεργίου Ελευθέριος
Εικόνα: Στεργίου Ελευθέριος
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 17/09/2012

Συνάδελφε, κοίταξε, εγώ είμαι κάπου στη μέση.... στην ουσία εξηγώ και προσπαθώ όσο μπορώ να διδάσκω και νομική επιστήμη στους πελάτες μου.... και να τους λέω την άποψή μου και το τέλος της προσπάθειάς τους.... αν επιμένουν πλέον τους στέλνω αλλού... ειλικρινά, μου έχει φορτωθεί ένας που δεν το έκανα (θέλησα να εξυπηρετήσω και καλά να πάθω) και λέω όχι άλλο κα΄ρβουνο... μου αρέσει πλεόν να λέω το ναι ναι και το ου ου (που λέει και το Ευαγγέλιο)... και φυσικά μιλάω ήρεμα, σίγουρα, και είμαι ανοιχτός να ξαναψάξω κάτι αν δεν το έχω ήδη αποκλείσει για λόγο νομικό...

Στο τέλος, όπως λές, αυτοί που έχουν δουλειά είναι αυτοί που τάζουν λαγούς... αλλά αν του έχεις ήδη πει ότι ο λαγός θα βγεί κουνέλι χειμωνιάτικο δίχως ψαχνό και σούπα.... όταν θα βγει θα τον κερδίσεις σαν πελάτη και θα σε προωθήσει με το πάθημά του.... θέλει υπομονή και επιμονή, και αρετή και τόλμη (σαν την ελευθερία - μόλις είπια καφέ από το πρωί και με έπιασε ο οίστρος του κεφιού και του ανοιγμένου του ματιού...)

xarouli
Εικόνα: xarouli
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 22/07/2009

 Ναι υπάρχουν αρκετοί που και χωρίς να έχουν κάνει οποιοδήποτε σχετικό μάθημα, θεωρούν ότι "το'χουν ψάξει το θέμα" ή τέλος πάντων ότι "δεν είναι δίκαιο" αυτό που του λέτε.. Μου έχει τύχει να διαφωνώ με κάποιον σχετικά με το νομικό χαρακτηρισμό μιας πράξης. Ο ίδιος θεωρούσε ότι η κατάσταση "είναι έτσι" ενώ στην πραγματικότητα εννοούσε "θα έπρεπε να είναι έτσι". Και μπέρδευε το τυπικό με το ουσιαστικό, επέμενε ότι το τυπικό είναι που ισχύει, ενώ στην πράξη, η νομολογία είχε κρίνει επανειλημμένως ότι το ουσιαστικό είναι που μετράει. (π.χ. όταν μια τύποις "σύμβαση έργου" υποκρύπτει εργασία, να επιμένει κάποιος ότι "είναι σύμβαση έργου" ενώ είναι σαφές ότι δεν παίζει ρόλο ο χαρακτηρισμός των μερών, αλλά η ουσιαστική φύση της σχέσης).

Σε μια τέτοια περίπτωση, αφού εξηγήσεις πού στηρίζεσαι, νομίζω καλό είναι να λες (όπως είπε και κάποιος πιο πάνω) :

"Αφού θεωρείτε ότι ξέρετε την απάντηση, γιατί με ρωτήσατε; Απλώς για να την επιβεβαιώσω; Λυπάμαι, αλλά έχω διαφορετική άποψη" και τέλος.

Επίσης παίζει ρόλο αν ειναι πελάτης ή γνωστός που θέλει απλώς μια γνώμη.

Αν είναι πελάτης, εξηγείς με απλά λόγια πού βασίζεται η άποψή σου, τονίζοντας τις πηγές και την εμπειρία σου και αν εξακολουθεί να διαφωνεί, τον αφήνεις να πάει αλλού. Συμφωνώ ότι δεν είναι καλό να τάζεις λαγούς, αλλά να ξεκαθαρίζεις από την αρχή τις πιθανότητες που έχει π.χ. να κερδίσει την υπόθεση, ώστε να μη βρεθείς υπόλογος στο τέλος. Ακόμα και αν κάποιος είναι τόσο ανώριμος που προτιμά να του χαϊδεύουν τ' αυτιά, όταν φάει τα μούτρα του στο τέλος, θα θυμηθεί τη δική σου συμβουλή. Από την άλλη αν μείνει σε σένα και τελικά η υπόθεση έχει θετική έκβαση, μόνο καλό θα σου κάνει το να έχεις ξεκινήσει με "συγκρατημένη αισιοδοξία".

Αν είναι γνωστός που θέλει απλώς μια γνώμη, απλά ξεκαθαρίζεις ποια είναι η νομική σου άποψη και άστον να πιστεύει ό,τι θέλει. Δικό του πρόβλημα. Σε καμία περίπτωση μη νιώθεις ότι "ακυρώνουν τις σπουδές σου". Απαντάς με σιγουριά και αυτοπεποίθηση (εφόσον το έχεις ψάξει ή το ξέρεις εννοείται) και αφήνεις να τη λάβει υπόψη του στο βαθμό που κρίνει. 

nikos_lawyer
Εικόνα: nikos_lawyer
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 06/08/2012

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να γνωρίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζω τέτοιες καταστάσεις. Με πείραξε αρκετά γιατί ο συγκεκριμένος α) ήταν γνωστός και β) νόμιζε ότι ήξερε καλύτερα από εμένα, επειδή έχει τελειώσει οικονομικά και έκανε κάποια νομικά μαθήμα. Και το ερώτημα είναι, αφού νόμιζε ότι ήξερε, γιατί απευθύνθηκε σε εμένα; Δεν άκουσε αυτό που ήθελε και αντί να παραδεχτεί ότι είχε λάθος, είπε ότι έχω εγώ. Απλά και εγώ του έδωσα τα παπούτσια στο χέρι και περιμένω να φάει τα μούτρα του, να έρθει να μου ζητήσει βοήθεια και να του πω και εγώ: "Δυστυχώς δεν μπορώ να αναλάβω την υπόθεσή σου, γιατί σε είχα προειδοποιήσει, κτλ, κτλ." Σας ευχαριστώ πάντως, μου τονώσατε το ηθικό!