ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

3 απαντήσεις [Τελευταία καταχώρηση]
aron
Εικόνα: aron
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 13/02/2009

Καλησπέρα,
πελάτης μου έχει το εξής πρόβλημα με τουριστικό γραφείο:
Είχε κλείσει μέσω τουριστικού γραφείου διαμονή σε ξενοδοχείο για τις ημέρες των χριστουγέννων, όμως ένα μέλος της παρέας του αρρώστησε κι έτσι υπαναχώρησε 1 περίπου εβδομάδα από την μέρα που έστειλε μέσω τραπέζης την προκαταβολή (δεν έχει υπογράψει καμία σύμβαση). Το τουριστικό γραφείο όμως αρνείται να του επιστρέψει την προκαταβολη. Εν τω μεταξύ στην ιστοσελίδα του συγκεκριμένου γραφείου δεν αναφέρονται πουθενά οι όροι συναλλαγών και κατ' επέκταση και υπαναχώρησης.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση εφαρμόζεται ο ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή για τις υπηρεσίες από τουριστικά γραφεία και συγκεκριμένα το άρθρο 4 για την αγορά αγαθών/υπηρεσιών από απόσταση;;;
Το π.δ. 339/1996 δεν μπορεί να εφαρμοστεί καθώς δεν πρόκειται για οργανωμένο ταξίδι. Γνωρίζει κανείς κάποιο άλλο νομοθέτημα που να ρυθμίζει τα περί τουριστικών γραφείων;;;
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε βοήθεια για το τι ισχύει γύρω από τα τουριστικά γραφεία. Ευχαριστώ πολύ!
!help

xenia petroutsa
Εικόνα: xenia petroutsa
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 15/12/2009

Συνάδελφε δεν νομίζω ότι ο ν. 2251/94 είναι ευνοϊκός για τον πελάτη σου, βλ. το άρθρο 4 παρ.13 περίπτωση γ) εδάφιο τρίτο, όπου εξαιρεί μερικώς από το πεδίο του (όσον αφορά στην υπαναχώρηση ιδίως) τις υπηρεσίες με αντικείμενο μεταφορές, κατάλυμα σίτιση και ψυχαγωγία όταν ο προμηθευτής έχει αναλάβει την υποχρέωση να παρέχει τις υπηρεσίες αυτές σε συγκεκριμένη ημερομηνία ή χρονική περίοδο. Θα ΄πρότεινα να τηλεφωνήσεις ή να επισκεφθείς το Υπουργείο Τουρισμού για να σε κατατοπίσουν περισσότερο και ασφαλέστερα για την εφαρμοστέα νομοθεσία.

aron
Εικόνα: aron
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 13/02/2009

Συνάδελφε έχεις δίκιο σχετικά με την εξαίρεση, όμως επικοινώνησα με τη Γραμμή Προστασίας Καταναλωτών και με τον ΕΟΤ και μου είπαν (χωρίς να με παραπέμψουν σε συγκεκριμένο νόμο) ότι η ακύρωση πρέπει να γίνει 21 ημέρες πριν για να επιστραφεί η προκαταβολή. Ομως, ο ν. 1652/86, που πράγματι κάνει λόγο για ακύρωση 21 ημέρες πριν, αναφέρεται στη σχέση μεταξύ ξενοδόχου - πελάτη. Ομως εν προκειμένω ο πελάτης μου δεν είχε καμία σχέση με το ξενοδοχείο, παρα μόνο με το τουριστικό γραφείο. Οπότε πως μπορεί να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος (σε αυτό δεν μπορούσαν να μου δώσουν ξεκάθαρη απάντηση!);;

xenia petroutsa
Εικόνα: xenia petroutsa
Εκτός σύνδεσης
Ημ. Εγγραφής: 15/12/2009

Άσε τον ΕΟΤ, πάρε στο Υπουργείο Τουρισμού. Σε κάθε περίπτωση, δες και τα 402 επ. ΑΚ.