Αλλαγές στην κατάθεση δικογράφων στο Διοικητικό Πρωτοδικείο | Λίστα καθ'ύλην διαφορών
Αγαπητοί συνάδελφοι σας ανακοινώνουμε ότι για την κατάθεση δικογράφων στα Διοικητικά Πρωτοδικεία επέρχονται οι παρακάτω υποχρεωτικές αλλαγές:
1. Αναγραφή του e-mail του υπογράφοντος δικηγόρου
2. Αναγραφή ενός από τα εξής στοιχεία:
- ΑΦΜ/ΔΟΥ, ΑΜΚΑ, Αριθμός Ταυτότητας, Αριθμός Διαβατηρίου, όσον αφορά φυσικά πρόσωπα, συνδίκους πτώχευσης, εκκαθαριστές κλπ και
- ΑΦΜ/ΔΟΥ, όσον αφορά εταιρείες
3. Ενσωμάτωση της συνοπτικής έκθεσης στο δικόγραφο, στην οποία θα αναγράφονται εκτός των προβλεπομένων (περ. δ΄ παρ. 1 αρθ. 45 ΚΔΔ) και τα εξής στοιχεία:
- Η γενική κατηγορία (π.χ. Ν.702/77:Λοιπές διαφορές) και το ειδικό αντικείμενο (π.χ. Διαγραφή από τα μητρώα ασφαλισμένων) του δικογράφου, όπως αναφέρονται στην λίστα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΩΝ που σας αποστέλλουμε συνημμένη (μπορείτε επίσης να την βρείτε αναρτημένη στον διαδικτυακό τόπο www.adjustice.gr/webcenter/portal/dprotodikeioath )
4. Στις χρηματικές διαφορές, το ακριβές ποσό το οποίο αποτελεί το αντικείμενο της ένδικης διαφοράς∙ στις δε φορολογικές/τελωνειακές και δημοτικής φορολογίας διαφορές, το ποσό του κύριου φόρου, δασμού, προστίμου κλπ βάσει του οποίου προσδιορίζεται η αρμοδιότητα
5. Επίσης, με κάθε δικόγραφο να προσκομίζεται πλέον ένα φωτοαντίγραφο της/των προσβαλλόμενης/ων πράξης/εων
Η ενημέρωση για την πορεία των υποθέσεων μπορεί να γίνεται ηλεκτρονικά από τον διαδικτυακό τόπο www.adjustice.gr/webcenter/portal/dprotodikeioath πηγαίνοντας στην "Παρακολούθηση υπόθεσης" και πληκτρολογώντας τον "Αριθμό εισαγωγικού δικογράφου" και τον "Κωδικό".